filmekimi


   Sinemaseverlerin merakla beklediği, ekim ayına hareket katan etkinlik Filmekiminin tarihi belli oldu. İksv resmi sitesinden önce ben duyurayım bari; bu sene Filmekimi 29 Eylül-7 Ekim tarihleri arasında gerçekleşecek. Filmekimi geçen sene İstanbul'dan sonra İzmir, Bursa, Konya, Trabzon ve Diyarbakır'da da sinemaseverlerle buluşmuştu. Bu sene de festival İstanbul dışına çıkacak.

  Geçen sene iki filme bilet alabilmiştim. Biri Beyoğlu Sineması'nda diğeri ise Maçka G-Mall sinemasındaydı. Beyoğlu sinemasına yağmurlu bir pazar sabahı koşa koşa gitmiştim de son dakikada yetişebilmiştim filme. Enteresan bir filmdi "ADA". Filmden çıktığımda beğenip beğenmeme konusunda bir kanaata varamadığımı hatırlıyorum. Bilet aldığım diğer film neydi hatırlayamıyorum çünkü o gün hasta yattığım için gidememiştim Maçka'ya.

  İlginin git gide artığı film ekiminde bilet bulmak daha doğrusu bilet kapmak hiç de kolay olmuyor maalesef (tabi Lale Kartınız yoksa). Yıl içinde gidemeyeceğiniz kadar çok filme gitme şansı sunan festivalde iyi filmlere yer bulmak için iyi bir takipçi olmak ve üşenmeden gidip bilet almak gerekiyor.

  Küçük bir not eklemek gerekirse festivaldeki filmlerin bazılarını vizyonda da izleme şansımız olacakmış.

Festival kapsamındaki filmleri öğrenmek ve biletleri takip etmek için filmekiminin twitter sayfasını takip etmenizi öneririm. http://twitter.com/filmekimi2012

Gösterimi kesinleşen filmler;


W./E
Amour
                                              




                      


Beyond the Hills
Like Someone in Love
The We and The I















Beasts of the Southern Wild
Ruby Sparks



The Hunt



7 Days in Havana

The Angel's Share




                                        

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GALAKSİ TAKSİ

Twitter Fenomenleri

Suzan Defter