Twitterla birlikte hayatımıza giren twitter ünlüleri daha bilinen şekliyle fenomenler 5. Bilişim Teknolojileri Zirvesinde Twitter Ünlüleriyle +140 karakter adlı paneldeydiler. Panelin konukları hepimizin takip ettiği ya da retweetler sayesinde tanıdığı Taci Kalkavan,Falanca ve Argostroloji idi. Twitter fenomenleri kimdirler, ne yaparlar,bütün gün twitterın başında mı dururlar gibi soruları yanıtladılar. Sohbet havasında geçen panelde en çok vurguladıkları şey "sıradan vatandaş" olduklarıydı.Günlük yaşantılarının aslında bizimkinden pek de farklı olmadığını ve sabahtan akşama kadar twitterın başında durmadıklarını anlattılar. Fenomenlerin fenomen amacıyla twitterı kullanmaya başlamamışlar ve o amaçla tweet atanların genellikle fenomen olamamışlar. Bilinenin aksine gayet mütevazı insanlardı. Twitterdaki popülerliklerinin ekmeğini yemiyorlar mı tabi ki yiyorlar;ünlülere sosyal medya danışmanlığı yapıyorlar ama yine de ünlülerin sosyal medyayı kullanma şeklinden pek memnun ...
Yangının dumanı sonunda uyandırabilmişti onu. Yatmadan aldığı uyku ilaçları yüzünden tüm bina boşaldıktan sonra uyanabilmişti. Kaldığı pansiyonda 13 oda vardı ve bunların 9'u bazı aileler veya sevgililer tarafından kullanılıyordu. O pansiyonun gündelik gürültüsünden uzak olmak adına seçtiği en köşedeki odasında alevler tarafından sarılmıştı. Şimdi içgüdüsel olarak anlık bir paniğe kapılmış, sonra dumanın acı tadını içine çekmiş ve rahatlamıştı. Sonunda huzura kavuşmuştu. Alevler tenini kavurmaya başlayana kadar dünyanın en huzurlu insanı bile denebilirdi. Dışarıdan gelen çığlıkları duyabiliyordu, onu kurtarmaya çalıştıklarını anlamıştı, ama çabaları boşunaydı ölüm onu içine almıştı bir kere, geri dönüşü yoktu. Son çığlığı duyduğunda fiziksel acıları da başlamıştı. "İÇERİDE YALNIZ YAŞAYAN BİR KADIN VAR, KURTARIN ONU"
Son zamanlarda gerekliliğinden şüphe ettiğim daha doğrusu Google'ın yerine koyamadığım bir site Yandex. yandex.com ve yandex.com.tr 'nin ana sayfalarının içeriksel olarak farklı olması da Google'da alışmış olduğumuzdan farklı. Bunun sebebi de Yandex'in Türkiye'de ofis açması ve Türkiye'ye önem vermesi tabii. Google+ nasıl Facebook'u geçme konusunda istediği başarıyı yakalayamamışsa Yandex'in de en büyük arama motoru olabilme şansı olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Tabi bu konuyu uzmanlarına bırakmak lazım. Yandex'in bir şekilde ilgimi çekebilmesinin asıl nedeni başarılı bulduğum reklamı. Serbest çağrışımı kullandığı reklamı hem televizyonda hem de internetteki bannerlarda ilgimi fazlasıyla çekti.Hem sade hem de son derece yaratıcı bir reklam olmuş. Ee tabi hoşaf tarifi ararken eşekle karşılaşmak gerçekte hoş olmayabilirdi.
Yorumlar
Yorum Gönder