İki Albüm

   Biraz kitap bakayım derken CD'lerin olduğu tarafa gözüm ilişti.Her ne kadar albüm alma kültürü kalmadıysa da biraz inceledim.İlk dikkatimi çeken Sertab Erener'in albümü Ey Şuh-i Sertab oldu.Sertab Erener'in eski ama unutulmayan şarkıları seslendirmiş olduğu karma bir albüm olmuş.Ardından da dikkat çeken yeni sarı saçları tabi.Yeni imajı dışında albümle ilgili fikri beğendim.Şarkılar kederlendirecek cinsten.Biz Heybeli'de Her Gece,Darıldın Mı Gülüm Bana ve Çile Bülbülüm albümün şarkılarından birkaçı.
   Anlaşılan bu yaz rakı sofralarının vazgeçilmezi peynir,kavun,Sertab üçlemesi olacak.





   Gözüme takılan diğer albüm ise Maroon 5'ın Overexposed'u oldu. Albümle ilgili en dikkat çekici şey şüphesiz ilginç tasarımlı kapağı.12 şarkıdan oluşan albümü görmeden önce bildiğim tek şarkı Payphone'du (bence en güzel şarkı da o zaten).Ayrıca internette dolaşan çizgi klibi de pek sevimli olmuş.Ama dürüst olmak gerekirse ilk aşamada ısınamadığım şarkılar oldu,belki de zaman tanımalıyız birbirimize=). "The Man Who Never Lied" önerebileceğim şarkılar arasında, ne de olsa anca şarkılarda dinleyeceğimiz türden şeyler bunlar.
  Özetle bu albümde benim için "She Will Be Loved." ile yarışacak kadar güzel bir şarkı bulamadım ama yaz için güzel denebilecek bir albüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GALAKSİ TAKSİ

Twitter Fenomenleri

Suzan Defter