Turşu Suyu

  Tam olarak ne zamandı hatırlamıyorum ben okuldan gelince her gün eski Türk filmleri kuşağı yayınlanırdı , sanırım o zaman başladı benim Türk filmi sevgim. Bu filmler neden bu kadar vazgeçilmez diye hep düşünürdüm o sıralar. Aynı filmi 2. Kere izleyemeyen ben nasıl oluyor da her seferinde bu filmleri tekrar aynı keyifle izleyebiliyorum. Hepsini ayrı keyifle izlerdim ama en çok Münir Özkul, Şener Şen, Adile Naşit filmlerini severim.Hele de "Neşeli Günler" benim için en özeli. Turşu suyu limondan mı olur sirkeden mi bilmem ama küçüklüğümden beri her izlediğimde kendimi o evde hissederim.Bilin ki eğer o gün Neşeli Günler yayınlanıyorsa benden mutlusu yoktur.

İşte o en unutulmaz repliklerden sadece biri ;
"en iyi cilet budur! dünyanın bütün meşurları bununla traş oluyor. ingiltere kralı, rahmetli başkan kenedi, taçsız kral pele, bakenbauer, kaleci myer, nadya komanaçi, biricit bardot ve fenerbahçeli cemil. hepsi şöhretlerini bu bıçağa borçludurlar."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GALAKSİ TAKSİ

Twitter Fenomenleri

Suzan Defter